luni, 16 iunie 2008

making a fresh start


Mi-am facut blog nou!

Insa acum sunt speriata de moarte ca s-ar putea sa nu am nimic interesant de spus............
teama de ridicol si de banal m-a urmarit cu perpetua insistenta toata viata . mi se pare un atu si un deserviciu in acelasi timp.
fotografia poate parea ciudata si un fel de nuca in perete, asa ca am sa va dau un hint: am ales-o pt ca zilele trecute m-a surprins un prieten cu o remarca ce m-a pus pe ganduri, aceea ca animalele ne sunt net superioare pentru ca ele mananca atat cat le trebuie, vaneaza atat cat le trebuie, pe cand noi suntem cei fara limita.
are dreptate, prietenul meu.
si aproape ca ma simt vinovata ca am cazut si eu in pacatul de a ma considera superioara animalelor.
parca o aud pe mama mea draga spunand: sa nu cumva sa uiti sa hranesti animalele, ca daca ar avea maini, si-ar lua singure, dar nu au.........
sau parca il vad pe tatal meu suparat ca a venit acasa si nu a gasit apa in vasul pasarilor sau animalelor
zilele trecute, uitandu-ma la closca care isi chema puii la adapost pentru ca incepuse sa ploua mi-am explicat de unde vine expresia: " ca o closca" si apoi mi-am amintit cum plangea cate un pui al cate unui animal instrainat de mama lui sau cu cata grija pisica urca la locul unde-si tinea puii si le dadea sa suga,asta dupa ce ea coborase sa se hraneasca

intru apoi in camera si dau drumul la televizor. la stirile de la ora 5 un copil a fost abandonat si gasit la ghena de gunoi.
mai tarziu, cand vad un documentar pe tv cultural, constat ca intr-o anumita perioada a istoriei italiene, pe durata carnavalului de la venetia, cand exista mai multa libertate decat ne putem inchipui noi acum, orfelinatele erau pline de copii abandonati
copii care traiau fara sa stie nimic despre parintii lor, multi dintre ei oameni de vaza a comunitatii italiene la acea vreme....

revenind la imagine: nu-i asa ca blandul meu calut poate fi considerat cu mult superior multora dintre noi?
ca sa nu-i mai mentionez aici pe cei care bat animalele, pentru ca ei cu siguranta au incurcat regnurile cand s-au nascut........ si ma doare sufletul ca se considera superiori creaturilor pe care le lovesc!!!!!!!!!!!!!!!

asta a fost prima mea postare. n-o mai recitesc, pentru ca i-as gasi cusur cu siguranta si as ramane fara un prim articol ... sper sa am ce spune de acum inainte!

Un comentariu:

me spunea...

SEVEN PRINCIPLES

A friend of mine was just telling me about how touched she was when attending a religious service in which the priest enlisted seven principles meant to help us have a beautiful life. Here they are:
1. You become the thoughts you think( this makes me think of the well known documentary, ''the secret'': I do believe that thinking positive can attract positive things)
2. You become the words you speak ( we have all experienced situations in which appropriate words helped us, or, on the contrary, when unfortunate words disadvantaged us)
3. You become the decisions you make ( here comes the nasty ''free will''; why nasty? because I think it is something God threw us to have fun, not to help)
4. You become the people you associate with ( again the law of attraction functions here, to my mind, because we are usually attracted to people with whom we have some sort of chemistry)
5. You become the love you share ( very debatable)
6. You become the money you give ( money is too much, too practical, too material. generosity and lack of selfishness is what crosses my mind right now)
7. You become like the God you worship ( this is something I think we are too sinful and selfish to attain)

Of course there is a lot to be discussed about the principles, you may agree or not, therefore, I invite you to commentaries!English or Romanian, it really doesn't matter